...lite trist e d ibland...

Sitter mest här å glor å har inget å göra. Känns lite olustigt när alla onsdagsfikare fått jobb, men å andra sidan vi ska alla den vägen vandra ;). Vad ska man göra? Får väl bälja min java själv, ja vafan d e väl ändå den som e viktig;).

Har ju hänt lite sen sist. Har tagit ett mycke stort beslut. Känner att bägaren runnit över. Vet att många kommer att tycka att jag tagit ett korkat beslut men se d skiter jag kraftigt i. Jag måste ju ändå leva me besluten jag tar å d kommer å kännas jävligt tungt men å andra sidan så kan jag inte böja mig å ge me mig för en massa jävla onycker som vissa får för sig. Egoism e en konstig sjukdom som smittar väldigt snabbt ;) (klura på den). Å  för den kroniskt egoistiske (ja, JAG!) som ibland kämpar för att ägna en tanke åt en medmänniska så e smittan omöjlig att komma undan. För när jag blir drabbad av den på d viset som sista tiden så kan gemene man ge sig fan på att d slår tebax me full kraft, å ödsla tid efteråt på att jag skulle ändra på mitt beslut e ingen mening ens att tänka på. Nu ligger landet som d gör å så får d ligga.

Har egentligen massor å skriva om men har lovat mig själv (och vissa andra) att detta inte ska vara nåt forum för smutskastning å personattacker, men då jag inte kan uttrycka mig på ett vettigt å neutralt sätt vad gäller en del personer så väljer jag att bara tala om d på detta vis. Den invigde vet ju trots allt vad detta handlar om och målet för mitt otycke känner sig nog kraftigt träffad. Lr ja d e ju inte å ge sig fan på, för tydliga symptom på oförstånd å enkelriktning har ju visats tecken på. Så nog om detta, fick ju ur mig d värsta aggretionerna ;).

Finns ju en del positivt åxå, men d tar jag inte här för d e bara för den invigde att ta del av å d gör vi muntligt över en kall ;). Nämner detta bara för att...hmm.... jävlas lite ;)...

Ser dock fram emot en ganska bra sommar me trevligt sällskap, å lite goa fester å sammankomster som planerats. Å menar att snart e d ju badsäsong å då blir d nog en å annan timme på beachen å i plurret;).

Nu vankas d faktiskt en liten kvällspromenix innan d e dags å ge sig av till håla för att möta upp gumman som har varit ute i stora vida världen å införskaffat dryckjom. Får välan se va helgen bjuder på men inte spenderas den i soffan framför tv:n iallfall ;)...

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Andréa

För det första, så var jag också bräntorpare och ville också va med på onsdagsfikorna, men näää skit i mig. Glöm bort mig, gör det bara!



För det andra säger jag bara : ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!!!!

2009-05-21 @ 22:58:13
Postat av: Ari

Inte mitt fel att btorp genen har svikit åman skaffat sig jobb..suck.... fd2a: d e gutt:)

2009-05-22 @ 02:59:50
Postat av: Sari

DE E JU FEST I HELGEN!!!!!

2009-05-22 @ 17:05:57
Postat av: Ari

D e ju deee

2009-05-22 @ 18:42:43
Postat av: Jessica

Och jag känner mig lite lätt bortglömd ibland ;P

2009-05-22 @ 18:53:56
Postat av: Sari

Ari! Man får inte glömma bort sina vänner!!!

2009-05-22 @ 22:22:34
Postat av: Ari

nä d sägs så ;)

2009-05-23 @ 00:57:17
Postat av: Andréa

Tur att vi har varandra då, Jessica, när ärkenörden dissar oss :)

2009-05-23 @ 13:42:01
Postat av: Ari

EMS!!!

2009-05-23 @ 15:09:37
Postat av: tina

Ari kompis... man får lov att dissa folk som beter sej som idioter. Faktiskt. Jag vet att jag sa åt dej att vissa saker är olämpliga att skriva... men va fan. I krig är det mesta tillåtet å kan det få dej att känna dej bättre så Shooot för fasiken. En del lyssnar inte när man pratar men kanske kan fatta vissa poänger om det stavas. Eller hur??!! Kämpa på! du ska stå för dina beslut/dina moves, för det är du som ser dej själv i spegeln varje dag... Jag hoppas jag är inplanerad nånstans i sommar ;) kramen//tina

2009-05-24 @ 12:38:10
Postat av: Sari

Men d var väl märkligt. E inne o vill läsa nåt spännande men d händer ju inget på denna sidan!!! Skärpning nu!!

2009-05-26 @ 10:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0