...e d emma som e pupten?...

Kl 8 ringer telefonen. Emma trötta stämma hörs: -Ska du me å gå i skogen? Å jag som e skettrött men gör ju allt för att verka pigg å så känner ju att en promenix e ingen dum idé så jag säger att ok. Hon bestämmer att vi träffas borta vid korsningen om nåra minuter å så lägger jag på å tänker att jag kan blunda nåra sekunder. Nåra sekunder senare bankas d ilsket på dörren å jag upp som en spralfjäder å försöker verka pigg å nyter men d va ett dåligt genomskinligt försök haha. Ja d vart gutt me en promenix iallafall satt hos henneen bra stund å pimplade java å åtbullar å löste världsproblem.

Nu sitter jag här å svamlar en massa trams igen när jag igentligen borde ta tag i städandet men d e roligare (?) å blogga lite. Jag e lite seg men om jag bara tvingar mig själv så blir d nog både städat å tränat innan solnedgången. Hade väl tänkt mig en tur 3 mil västerut idag men d blir nog inge me d så tid har jag men vart ska jag hitta ork å motivation. Ska rota i nån låda å se om d inte ligger nån gammal där, ja motivation alltså ;). Men då e d bäst att jag lägger ner dravlet här å sätter fart... jag säger detta bara en gång; spotta inte i motvind....

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: emma

Slömask.!

2009-05-07 @ 11:03:48
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0