...efter regn, solsken...

Så där ja... några ting avklarade på dagordningen ;). Saker faller så sakta på plats, hoppas d fortsätter. Har varit lite tungt nu sista tiden men inga toppar utan dalar. Har fått några stora delar avklarade å nu e d bara resten kvar, vissa saker löser man inte över natten.

E ju ett tag sen jag skrev nåt här. Å d beror på att jag inte riktigt har kunnat koncentrera mig riktigt på nåt egentligen. D har varit lite kaos me d mesta, men idag har jag löst ett stort dilemma å d känns jävligt gutt kan jag säga. Nu ska jag bara ta tag i resten av mitt liv så blir d nog bra.

Har egentligen 3 miljarder saker å skriva om men d e lite rörigt så jag ska ta mig en runda i skogen å rensa skallen lite så jag kan komma igång me bloggandet igen, har ju saknat d ganska mö. Likadant promenixandet har ju blivit lite lidande men d ska väl åxå tas tag i om nåra minuter ;).

Får välan se om d blir nå skrivet ikväll annars e jag tebax imorrn.

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: pia

Äntligen något nytt här på din blogg!!!var har du varit? läst bloggen varje dag!

2009-05-19 @ 16:53:54
Postat av: Ari

Vart lite off bara... mö på tallriken...ska ta tag i fings nu ;)... blir mer här nu :)...

2009-05-19 @ 18:18:37
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Sari

Nu e han försvunnen igen!!!

2009-05-21 @ 06:22:13
Postat av: Ari

Nope... e här, har varit iväg på annan ort ba ;)

2009-05-21 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0