...hmm...

Då har jag målat badrummet då. Ja jag började för månader sen å nu e d så gott som klart, fan va illa. Gult bli're iallfall. Ja jag gillar gult, en lugn å varm färg. Å nej, jag vill inte ha en massa feedback om mitt färgval!

Ja nu sitter jag i kvalet om en resa till Eboda i eftermidda för d vart på tapeten igårkväll, men d verkar fallit i glömska hos en del ;). Ja får väl se hur d hela utvecklar sig. Måste få tag på Kristos me så jag kan låna hans dusch, men han illdissar mina samtal å mess...hmm... ja han e väl på friarstrååt kan jag tro ;). Får höra me Emma om hon har nåra droppar i sin å låna ut. För spola pjäsen behöver jag ;).

Nä nu har jag inte tid å sitta här å jiddra en massa skit för d hopar sig nå våldsamt nu ;).... ha't gutt i regnet, d ska jag :D...

vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: Sari

Ja du kan ju ta en promenad, vet ja. Hihihi

2009-05-05 @ 13:39:11
Postat av: tina

Gult...? gult...????? vad tänkte du egentligen när du valde GULT? hehe...du kan inte skriva att du inte vill ha nån feedback på valet hajjaruväl ;)

ha det gött polarn. MissU! kramen//tina

2009-05-05 @ 20:42:34
Postat av: Ari

Mö hugg från alla håll nu ;)

2009-05-06 @ 06:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0