...ja é int bitter...

Men lite trött har jag varit. Undrar om d inte e Mike som e pupten ;). Japp kl 6 dracks d e java här å sen vart d promenix på en 40 min sen vart jag hemma en stund å åt å sen vart d 1,7 i svartbäcksmåla. D tog på en liten latmask kan jag lova för jag illsomnade när jag kom hem. Hörde vid 9,30 nåt att d banka på balkongdörren men jag vägrade. Kl 11 samma sak å sen ser man ett rakat hongkong huvve kika in å yla, ja d vart ted å emma pg hem från gymmet. Ja d skrattas åt att jag va trött. Javisst men sitta på gymmet å lyfta lite grejer e ju jobbigt ;). Närå, ska själv traska ner nu om en lite stund.

Nu ska jag ta en java å em macka innan jag drar upp till Emma en sväng, å sen bli're gymmet så jag uppdaterar mer sen ;)...



Så då har d gymmats å grejats;). Å har haft ett snack me akassan me å d vart positiva vibbar, så kanske saker faller på plats. Nu e d städ&tvätt som gäller en stund. Ska gå upp å hämta Ozzy om en liten stund me. Ska ha den lille skojaren här ikväll när Emma jobbar (hähä) å Mike e på äventyr :). Så d blir nog full rulle ikväll. Kanske kanske kanske kan man få ett glädjande besked imorrn om lite ekobidrag från kassan, för snart e d bara slut kvar. Ja d börjar tära på dom sista örena för å inte tala om den sista nerven å d finns annat å lägga krut på kan jag lova. Ja d e bara å hålla tummarna stenhårt.

Hä nu har jag annat för mig så d ble inte mer här...


vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: Mike

Nu är du allt på G

2009-05-27 @ 13:03:32
Postat av: Ari

Japp... e bara å ta'n vi horna ;)

2009-05-27 @ 15:36:18
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Mike

Tack ska du ha för hjälpen me hunden... jätte snällt

2009-05-28 @ 13:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0