...johnny b...

Japp, har haft besök av han inatt :). Vart länge sen jag sov så gott, ja tänk vad lite pengar kan göra;), lr ja snarare besked om en inkomst. Har nog varit mer stressad över situationen än jag låtit påskina ja än vad jag själv har anat. Bra utvilad e jag iallafall å d känns som en massa annat åxå släppt för d har ju vart en jävla massa som snurrat i skallen sista tiden men nu känns d som om man hittade en vak att komma upp å få lite luft i.

Har ju för den delen inte varit hemma inatt ;). Hade en monster tvätt å plockdag igår så framåt em/kvällen fick d va nog å jag åkte till Petra å d vart ganska skönt att komma hemifrån för jag orkade inte göra allt klart igår. Har rensat skåp, garderober och lådor på onödig skit så nu kanske jag kan få plats me lite viktigare prylar. Ska packa ner lite grejer å traska upp på vinden me prylarna så jag får iordning här. Blir ju klinkerläggning här i min lilla hall inom kort så då vill jag att allt ska va i sin ordning ja jag får väl sätta upp nån liten tapet åxå som grädden på moset.

E ju fest på lörda, å d verkar va en stor happening. Men Petra har lovat bort sig som hundvakt så d blir nog så att jag hoppar festen å åker till henne å småmyser istället;). Ja e säkert tråkig;), men d har vart fest lite hit å dit sista tiden å d känns som ett brejk e välbehövligt.

Ja vi får se hur saker å ting ter sig men en sak e säker. Jag behöver inte grubbla på akassan längre å d känns satans gutt. Nu ska jag upp på vind me grejer måste fixa klart här innan jag drar, menar e ju kul å komma hem om d e nåt sånär plockat å fejat när man kommer tebax...

vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: Mike

Det var ju synd att ni inte kommer hade varit skit kul ju..

2009-05-29 @ 07:35:18
Postat av: Ari

Jo, men under omständigheterna (ja du vet)så tar vi d lite lugnt nu i helgen, men d hade ju vart skitnajs...

2009-05-29 @ 07:40:50
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Mike

Japp trodde ju det med det är ändå synd

2009-05-29 @ 09:04:02
Postat av: Emma

Ditt F-face..Du har verkligen gubbat till dej till tusen på sista tiden.Vart tog den skojiga 20åringen boendes i en 39årings kropp vägen?

2009-05-29 @ 16:13:10
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Emma

Men visst, nån gång skulle det ju ha hänt o skönt att det hände när du faktiskt är lycklig ihop med ett kvinns=)

2009-05-29 @ 16:25:09
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu lät det som att du bara har dejtat karlar innan hehe aja men du vet vad jag menar,.

2009-05-29 @ 16:26:59
Postat av: Sari

Tycker du gör alldeles rätt i o åker till "FAKTISKT". Hihi Hälsa.....

2009-05-29 @ 16:30:54
Postat av: Mike

Meh vad gör mannen

2009-05-30 @ 09:34:06
Postat av: Sari

Han e o badar i sjön!!!!!

2009-05-30 @ 17:37:33
Postat av: Ari

HAHA... 20¨åringen e kvar han har bara tatt paus but he'll be back... Å bada japp d e inte sista gången i år ska jag tala om... 2 dar på raken ;) d ni...

2009-05-31 @ 18:30:53
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: pia

d e du och din ex-hund som har badat! Brrrrr!;D

2009-05-31 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0