...ljust citrongult...

Japp, då vart badrummet klart å d ble GULT!, ja inte så ill utan en ljus citrongul ton. Mycke fint ;). Å badkaret e uthivat "HIIIV" så nu finns plats för en massa annat skräp som kan samla lite damm häh. Men som sagt min lya, min hyra å mitt damm. Nu ska jag bara få ordning på resten här på twentynine square, måste ju d om jag skulle få besök i helgen så jag slipper hugg å hot ;). Närå, e på tiden att jag rensar ut gammal skit å braåhaskräp som bara påminner om en massa gammalt elände jag inte vill minnas. Så nu städar vi bort dom sista 20 åren å börjar på nytt.

Vart å träffa min Lerniajobbarcoach ida, vilket ord hmm. En väldigt trevlig kvinna verkade d som, ja d lilla man han snacka iallafall. Kan nog va bra å ha nån som kan kicka en i rövven lite så d blir fart på den gamle ;), för ida har jag faktiskt känt mig lite gammal. Har varit lite less på d mesta men d vart ju lite bättre ikväll när jag fick badrummet fixat. Å nu känns d som om jag har lite för mycke energi, undrar om d inte vankes en liten kvällspromenix.... hmm... ja få se när jag svamlat klart här.

Har suttit å svurit mig blå över deklarationen. ja inte själva den men bilagan om såld bostadsrätt. Fan vilket jävla trams för några korvören, å speciellt när jag inte tjänade en sekin på d hela. Men nu e d så att vi bor i paragrafernas å struntlagarnas högborg, så d e bara å bita ihop hårt svära inombords å tramsa me. Nu e d gjort så detta om detta.

Som väldigt tydligt märks har jag xtra svårt att hålla tråd idag å blir lätt sidetracked, men nu e jag inte ute efter nåt pulitzer så d e bara å hålla te godo å släng in en gnällig kommentar ;)... hä här blir inga barn gjorda (å d e väl en jävla tur d ;)), så nu ska jag faktiskt ta en liten tur i skogen så Jonny B har en liten suck inatt... ajöken å g'natt

vihörs&störs


Kommentarer
Postat av: Mike

Vad sägs om att slänga dit lite plattor i hallen??

Får nog ta en titt hemme hos dej, var ju ett tag sen... ha det gutt mannen..

2009-05-07 @ 07:10:50
Postat av: Sari

Måste nog komma o kolla hur ditt GULA badrum blev!!

2009-05-07 @ 09:03:59
Postat av: Ari

Jo jag e sugen på plattor, blir ju inge me garderober... Ni e så välkomna båda 2...

2009-05-07 @ 10:46:58
Postat av: Emma

haha reptilhjärnan i dej som sprider sitt både här o där;) vilken garv.Du är som en gammal ödla.

2009-05-07 @ 11:01:37
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Ari

Hahaha... jamen fan e ju så.... d e reptilhjärnan som styr vid vissa hastigheter ;), å den som sägar annat försöker bara lura sig själv vääääs

2009-05-07 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0