...memo...

En lite påminnelse till mig själv! Lita aldrig på någon, för så fort du tror att saken e biff så kan du ge dig fan på att d sitter en dolkjävel mellan skulderbladen! Finns d ingen heder för sitt ord längre, varför vill någon vara en människa som ingen kan lr vill lita på. Tragiskt!

Nu ska jag väl inte dra alla över en kam, har ju faktiskt folk omkring mig som e både rakryggade å pålitliga. Tycker bara d e så trist att nån människa kan va så fruktansvärt egoistisk att d inte existerar nån annan. Vill skicka ett stort tack till alla som har skinn på snoken å vågar tala om vad man tycker å vågar stå för d, ni vet vilka ni e;). D e en egenhet hos människor jag håller fruktansvärt högt.

Så tack för mig, nu fick jag ner irrofebern några grader...

hgisu&kmadsglahgl

Kommentarer
Postat av: Pia

jag har sett badrummet! d var jätte snyggt! bra jobbat lillebror! förresten tack för programmet!!! e helnöjd! :D:D:D

2009-05-09 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0