...mol allena...

Jaha då sitter man här helt övergiven i Emmaboda. Närå, Petra har gett sig av till jobbe å jag sitter me en kopp java å njuter av att d finns folk som e på jobbe ;), fler träffade? ;). AAAHHH, perculatorjava, måste fan plocka fram min. Java blir inte bättre än i perculatorn. Jaja, senare problem. Just nu e d största att jag ska ta mig ner till stationen å ta mig hem men vädret känns inte helt ok, näää jag e inte gjord av socker även om jag e väldigt söt *FNICC*. Å näää jag tänker inte gå hem ida d får bli vid annat tillfälle;).

Blir ju fortsatt målning á badrum när jag väl anländer hemmanet, GULT! Ja hur fan tänkte hjärnan då ;). MRSCH! D blir ju illfint juh:D.

Å just nu såg jag att d gick en trick vi 7,06 så d e bara å ta långa benet före om jag ska hinna me d... kommer nog mer idag känns d som på d lilla smajlet som har infekterat nian ;)... ha en bra

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: Sari

Åhh så synd hade vägarna förbi E-boda imorse.Hihi

2009-05-06 @ 09:03:42
Postat av: Ari

Ja lr hur...

2009-05-06 @ 14:24:57
Postat av: Alina

nice blogg:)

2009-05-06 @ 14:28:32
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0