...promenad...

Japp å då har jag fått d gjort. Ja att gå från E-boda till Nybban :D. Å d gick hyfsat bra även på fastande mage. 4h å 56min e den officiella tiden. 36954 steg blev d, kan väl bli dryga(?) 3 mil. Jaha så vart man igång me motionerandet igen hoppas jag, ja fan va lat jag har varit egentligen. Inte bra. Bara å bryta ihop å komma igen. Har ju starka funderingar på å börja simma ett par 3 dar i veckan, tror att d skulle göra susen vi får väl se hur d blir.

Egentligen skulle jag skrivit bra mycke mer här nu men om sanningen ska fram så har jag gjort  mig förtjänt av en liten film och e stund i vertikal läge ;), å som nån så vackert uttrycker d: - Ja, d e ett val man gör ;). Så nu väljer jag att lägga kull min sletna lekamen å spräcka en rulle å unna mig en hel balja java ;)...

vihörs&störs

ps: ja d man inte har i huvet får man ha i bena ;)

Kommentarer
Postat av: Sari

Ja säger ju att du inte e riktigt frisk, men tala nu om hur de gick me de 2 sista km? Hihihi

2009-05-03 @ 20:42:18
Postat av: Ari

1 km e d...:D

2009-05-03 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0