...sådär ja...

Har haft en otroligt skön helg, ja väldigt lugn men illbra. Åkte till Petra i fredags å plocka upp henne på jobbet å hem till henne så hon fick spola...hmm.. ja... duscha. Åkte till Växjö å käka på Jaxx. En grym americantacopanpizza *YAMMIII*. Vart å handla på WWWWWWWWWWWillys me å sen åkte vi hem till henne å chilla.

Lördan drog vi till Björnabadet. Å FAN tro't men jag badade :D. Ja jag va nog fan i 10 ggr. Sketgutt. Låg å pressa i brassen där på "playan" å fikade lite mackor, java å en å annan kaka ;. Lite färg fick jag, andra fick mer hähä. På em fixa hon krubb. Så jävla gutt me ett fruntimmer som kan laga mat;)... haha... närå dom finns nog... nånstans... tror jag....  Jaja träffar jag en till så ska jag informera hähä. OBS! DETTA VAR ETT SKÄMT! INGET INVIT TILL DEBATT! SÅ ALLA NI KVINNOR SOM KÄNNER ER TRAMPADE PÅ! TA ÅT ER! HAHAHAHAOBS!!! Närå, d va gott å resten av lördan vart d bara chill.

Söndan vart d lite sovmorron (igen). Fast jag skulle gått ut me hunden *VEVAR VILT ME PEKFINGRET!*. Vart väckt halv 10 tror jag å d vart frukost dukat, men jag vart nog mätt sen gårdagen still så d vart bara en kopp java å en pris. Retar mig lite nu för jag e sugen på leverspadejmacka ;), menmen får ta igen nästa gång kanske. Vart iväg å bada å sola ett par timmar på dan. På efter middan kom Petras flickor hem å d krubbades lite (illgott, hon kan "faktiskt" laga mat denna där;)). Trevliga tjejer d där, kanske lite mycke läpp men äpplet faller inte långt från.... jaja ;). Blev en lite promenix runt pölen i byn som avslutning å nu e jag hemma. Ska sätt mig i brassen på baksidan en stund å njuta av dom sista strålarna för dagen... hmm tror jag unnar mig en kall faktiskt, d e ja fan värd;)...

vihörs&störs

Kommentarer
Postat av: pia

ja du e värd biran! badpojken!!! ;D;D;D

2009-05-31 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0