...lillsemester...

Ja då va man ledig en tid framåt. Chefen har dragit till Marocko å då blir man åxå ledig :D, men d e jag ju givetvis värd efter en sån stenhård inledning på d nya året ;D. En annan ska ju iväg på en liten tysklandsresa så d blir ju lite miljöombyte för en själv me.

Idag har man farit som en tattare fram å tebax mellan Flerohopp, Nybban å Örsjö. Känns som inget har blitt gjort å att man bara suttit å glott i bilen. Å så ser kvällen ut me, ska strax sätta mig i bilen igen å dra en runda till E-boda...

...så detta lilla korta inlägg får ni hålla till godo me ;)

over&out

Kommentarer
Postat av: Sari

men nu får du väl ta o skriva lite.....de har väl hänt nåt sen den 24/2?

2010-03-16 @ 08:31:35
Postat av: Pia

jag håller med dig syster. VI kräver att du SKRIVER!!! Vi måste ju ha något att läsa.

2010-03-19 @ 18:03:22
Postat av: Ari

Ska se om jag inte kan knåpa ihop nåt :)

2010-03-21 @ 11:24:18
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0