...af...

Hade tid hos af nästa vecka på torsdag. Ikväll (FREDAGKVÄLL???!!!!) kl 17 ringer handläggaren och talar om för mig att hon avbokar tiden å att jag måste ta mig ner till af på måndag och anmäla mig. So far ok. Men nu ska jag åxå lämna en massa meddelanden till personen jag ev ska träffa på måndag??? VAFAN? Jobbar jag på af lr? E d verkligen mitt jobb att ta en massa meddelanden från folk på af till folk på af? Knappast, sånt där får dom fan sköta själv. Jag går till af för att jag måste inte för att jag förväntar mig nånting av dom. Varför jag måste gå dit lr vad dom har me min akassa att göra kan jag aldrig begripa, å d e ingen ide att föröka förklara för mig varför min personliga arbetslöshetförsäkring ska kontrolleras av af. Jag har betalt för den i 20 år å ska fan få använda den som jag behagar utan inblandning från nån. Har svårt att tänka mig att IF lr nåt annat försäkringsbolag skulle tvinga en bil- lr hus-ägare att gå till en mäklare lr bilhandlare en gång i veckan/månaden/året å försvara å förklara en massa skit som dom inte har me att göra. TRAMS!

mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0